Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Skärmsläckare Varning, Det kommer mail om skärmslackare
          Ralf
          Inlägg 23-05-2003, 11:23
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 3 539
          Medlem nr: 36

Det kommer mail om skärmsläckare, rubriken är tex "Rastistisk" eller "hakkors".
          Öpnna ej dessa mail, installera för guds skulle ej skärmsläckaren för att se efter. Deletera bara mailet.

Ralf

--------------------
          Enbart pengar gör ingen lycklig. Man måste också ha aktier, guld och fastigheter.
          Danny Kaye (1913-1987)

Mitt andra liv.

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Ingemar
          Inlägg 23-05-2003, 20:17
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 210
          Medlem nr: 7

CITAT (Berith @ 23-05-2003, 19:50)
          Idag 11.36 kom två mail till min passagen-adress från sylvia@odla.nu - det ena med rubriken "Är USA ett UFO?" (61,7 kb) och det andra utan rubrik (61,5 kb). Jag har såklart inte öppnat dom eftersom det verkar lite mysko...  :huh:  Nån mer som fått det här?

En sak till som är mysko är att jag inte angett passagen-adressen här i forumet, odlas nyhetsbrev kommer till en adress och i min profil finns en tredje. Var fasen har 'Sylvia' fått passagen-adressen ifrån??!  :angry:

Om du går in och tittar på var mailet verkligen kommer ifrån kommer du att se att det inte alls kommer från den adressen det ser ut som. Viruset tar och lägger dit en adress som du känner till och litar på som en säker användare, någon du tidigare mailat/fått mail ifrån. Allt för att du ska öppna det!

Jag får MÅNGA sådana mail varje dag, och många ser ut som om dom kom från användare här i forumet som jag tidigare varit i kontakt med smile.gif

--------------------

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 07-08-2025, 17:33

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon