Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Vattenläcka, är inte kul ...
          Yin o Yang
          Inlägg 21-11-2005, 11:05
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 1 113
          Medlem nr: 4 545

Vi har varit utan vatten sedan lördag fm sad.gif . Tur i oturen är att läckan är på utsidan och inte inne i huset tongue.gif . Men, det var inte roligt att behöva flytta min fina nya rabatt med pump, växter och allt, att plocka upp den nyligen lagda plattgången, skruva bort en bit av staketet mad.gif . Allt för att grävaren ska kunna gräva ett 120 cm djugpt dike rakt genom trädgården, så att rörfirman kan lägga ner nytt imorgon. Tror ni att växterna klarar flytten wink.gif ? Det var 5-6 cm tjäle, så jag fick spetta loss en del. De står nu i växthuset och får vara där i vinter.

--------------------
          Marianne, zon 3

När man står med båda fötterna på jorden har man oftast bilen på verkstaden

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Yin o Yang
          Inlägg 21-11-2005, 13:20
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 1 113
          Medlem nr: 4 545

Tack för omtanken. Nej inte uppvärmt, men jag har grävt ner och lagt lite fiberduk över smile.gif . Nu var det ju inga unika växter, men det är tråkigt ändå eftersom jag var så ovanligt nöjd med just den planteringen sad.gif . Får glädja mig åt att det är knoppar i julrosen biggrin.gif , som står i en annan rabatt och inte kommer att drabbas. Värst är att inte kunna duscha när man vill. Fick panik kl 10.03 och ringde till min frissa och bad att få komma dit för att få håret ordentligt tvättat laugh.gif . Fast ska jag vara ärlig så var det mest för att få den där sköna hårbottenmassagen tongue.gif .

--------------------
          Marianne, zon 3

När man står med båda fötterna på jorden har man oftast bilen på verkstaden

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 03-08-2025, 15:33

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon