Äntligen har frugan blivit mamma och äntligen har jag tid att skriva lite till er. Kom faktiskt hem redan i måndags men har inte haft tid att sitta vid datorn, är en hungrig liten krabat och då är det ju bara mamma som duger
Först och främst
STORT TACK för alla lyckönskningar och hurrarop! Så roligt att läsa (jodå, pappa Magnus skrev ut från datorn och tog med till BB så jag fick läsa redan där

).
Så här gick det till...tja, hur barn blir till vet ni ju redan men när han kom till världen alltså

Åkte in på överburenhetskontroll lördag morgon och hade väntat oss att åka hem och vänta vidare. Istället blev vi föräldrar! Vid kontrollen visade det sig att det var för lite fostervatten kvar och läkarna bestämde sig då för att jag skulle bli igångsatt för säkerhets skull.
11 timmar senare kom en liten
ISAK till världen. 3380 gram och 51 cm lång. En ståtlig gosse! Väldigt snäll och lugn pojk än så länge (brås nog på pappa sin).
Och visst är det inte omöjligt att han kan bli trädgårdsmästare nån gång...han har gener att brås på där också (Magnus morfar var trädgårdsmästare och hade handelsträdgård en gång). Vi får väl se

Här är lite fler bilder på vår söte pojk, är så lyckliga att han äntligen är här. Och som nån sa...det känns som han alltid funnits hos oss.
Pappa och Isak

Sömnig pojk

Sover igen

Första badet på BB

Och kom ihåg nu Latmask och Andreas...nu vill vi se bild på era små när de behagar kika fram!
Kan ju säga att vår lille prins var värd all väntan även fast han tog lång tid på sig att hitta hit
Tack återigen för att ni varit så gulliga och följt oss genom det här!
Många kramar från hela familjen Berglund