CITAT (annama @ 21-12-2005, 18:02)
Och vad var det för äckligt med den??? Då skulle du sett den som jag bet av i förra veckan! Den var lagad i omgångar och rotfylldes redan 1956, varvid jag tuppade av 3 gånger eftersom det var en rotspetsabscess och bedövningen inte tog, jag glömmer det ALDRIG. Nu är den i alla fall borta, var hos tandläkaren igår och slipade till rotstumpen och fick lagt plast (eller vad det var) ovanpå. Tänker inte göra något mer med den, det är näst längst bort i munnen och jag ska fylla 73 nästa gång. Jag har ingen anledning att skratta sååå stooort att jag visar den gluggen. Ha en god jul och ett gott nytt år utan tandvärk.
Nej den är nog inte så farlig...men det finns ju dem som är känsliga och då ville jag varna för säkerhets skull!
Usch då, det låter som en riktig mardröm den rotfyllningen! En av de värsta sortens antagligen. Grattis till att vara av med den elaka tanden då...man klarar sig väldigt bra utan en och annan tand faktiskt! Min f.d tand har ändå varit obrukbar ganska länge, nu kan man ju säga att jag får tillbaka alla de andra tänderna på den käken istället!