CITAT (Inga från Närke @ 26-11-2002, 22:59)
CITAT (Berith @ 25-11-2002, 06:09)
Zonerna - eller landskapen - kanske kan stå med i informationen under signaturbilden till höger i inläggen. Men alla kanske inte <span style='color:red'>vill</span> lämna ut var de bor...?
Jag förstår inte varför ni är rädda att lägga landskapet efter ert namn eller det ni använder som signatur för. Vad är det för "farligt" eller vad är som avslöjas eller hända ?
Det avslöjar väl inte t.ex. som i min signatur är Inga från Närke. Det borde finnas många Inga i Närke jag känner i allafall 4 st.
T.ex. du som heter Berith kunde skriva Berith från XX (ja vad du nu kommer ifrån) för det borde finnas fler Berith i ditt landskap eller?
Sedan om vi är man eller kvinna behöver man väl inte veta. Intresset är väl trädgård annars skrev man väl inte i detta forum.
Jag tvingar ingen att göra detta men jag tycker det vore kul när man vissa dagar pratar väder, vind och planteringar m.m. och se direkt. Aha den bor ungefär där. Vad kul, då förstår jag varför de kan plantera och inte jag för jag bor här och vi har snö eller vad det nu kan vara.
Zoner går oxå bra men då måste man ha en zonkarta framme och kolla på den ungefär och zonerna är ju rätt stora så det säger inte så mycket .
Först vill jag bara säga att jag vet skillnaden på höger och vänster...

Jag menade ju naturligtvis att det kunde stå under signaturinfon till <span style='color:red'>
vänster!</span>
Visst skulle jag kunna skriva Berith,
XXX - det gjorde jag ju ett tag på gamla forumet! Och i dag har jag väl verkligen berättat vilket landskap jag tillhör...

lovar att skärpa mej i morron!
Redigerat av Berith: 08-03-2007, 14:07