Jag älskar också konståkning! Men jag tittar helst på killarna och EM som går nu har jag inte hunnit se så mycket av.
Slutskaya har jag tyckt om sen jag såg henne i EM- debuten, då hamnade hon väl nånstans i mitten men man såg ju hennes potential. Och de röda äppelkinderna hade hon redan då - jag glömmer alltid vad hon egentligen heter för här är det bara "Äppelkinden"
Elvis Stoiko är en av mina absoluta favoriter. Jag har spelat in de flesta åkningarna med honom. Och fransmannen med bl.a. "Gudfadern"...

Duktige "Ryssen (?) med polkahår och stor näsa", som jag heller aldrig kommer ihåg namnet på, är en annan favorit sedan han debuterade. Han är helt underbar att se på och (nästan) alltid urflott klädd!
Hon Bielmann (stavning?) som den där katedralliknande piruetten är uppkallad efter gjorde ett av de två mest minnesvärda framträdandena någonsin enligt min uppfattning. Det var när hon var med på en uppvisning efter en mästerskapstävling och åkte i nån sorts Trapper-outfit i ljusbrun mocka och skinnfransar till "These Boots are made for Walking". Det var första och hittills enda gången jag sett någon vara rakt igenom sexig på isen!
Finska "Trasdockorna" kommer jag inte heller att glömma. Och inte "Piruettschweizaren" som lärt sig hoppa nu också!