CITAT (Rossi @ 27-01-2006, 08:37)
CITAT (Farbror Blå @ 26-01-2006, 22:45)
[b]Är det bara jag som tycker TV4s program "sex inspectors" är höjden ?
"kärlekens baksidor" som jag trodde handlade om svartsjuka, som i ett av programmen, visar sej också handla mest om sex mest av allt.
Du verkar ha plockat russinen ur kakan och letat upp alla de smaskiga programmen farbrorn!
Jag såg det första programmet av sex inspectors och det tyckte jag var helt oK. Det fick ju bra kritik också eftersom det tog upp relationen mellan ett par. Det handlade inte bara om sex utan överhuvudtaget. I det första programmet var det ett par där tjejen hade fejkat orgasm under nästan två år och när hon sen berättade det för sin partner så fick han sig av naturliga skäl en liten törn. Sen handlade det om hur de skulle hitta tillbaka och hur tjejen skulle få orgasm (många kvinnor lider av att inte kunna få orgasm så det var väl bra för dem att det ämnet togs upp). Progamledarna berättade också en del fakta om orgasmer och tog livet av myten att de allra flesta kvinnor skulle få orgasm via enbart penetrering. Tjejen i programmet trodde att alla andra kvinnor fick orgasm på det sättet och hon blev jättelättad av att förstå att så är inte fallet.
Nu har jag inte sett de andra avsnitten men jag tyckte att det första var bra och informationsrikt och det var inte alls "snuskigt" om man säger så.
Jag kan bara hålla med. Jag har bara sett det första avsnittet och tycker inte alls att det var "porrigt". Jag tycker emellertid inte att det är så intressant att jag har för avsikt att följa flera avsnitt.
Mvh
Fenja