Jag brukade titta på Andarnas Makt när det gick. En del av medierna var väl så där. Men man såg att dom växte i kunnandet allteftersom serien fortgick. Jörgen tex är väldigt duktig (det är väl killen med det långa håret och glimten i ögat?) Visst kan det bli rutin när man ser programmet en gång i veckan, en gång i månaden kanske vore bättre. Jag hoppas programmet kommer tillbaka, jag gillade det.
Jag minns särskilt programmet om restaurangen i Björlanda utanför Göteborg. Dom var där två gånger och lyckades inte driva ut alla andar. Egentligen inte så konstigt. Så länge där har funnits en resturang har där varit konstigheter. Ägarna har bytts ut med jämna mellanrum och nu förstår jag varför man inte har trivts där som gäst de få gånger jag varit där. Något är knäppt i det huset! Vet inte om ägarna som var med i programmet lämnat stället men jag kan förstå om dom gjort det. Fast medverkan i programmet kan inte ha ökat värdet på stället precis. Vem vill köpa ett ställe med spöken? I en småbåtshamn?
Mamamaggan: Det var väl inte du som var Garvarn??? I så fall håller jag med Admins. Det nicket, eller personen bakom, var bedrövlig och förstörde diskussionen för många. Ett äkta Troll. Nej, allvarligt talat, jag tror faktiskt inte att det var du! Jag skojade bara. Men Garvarn var förskräcklig, det var han.
Nu kryper jag tillbaka under min sten….
--------------------
Rensar ogräs i sydligaste Bohuslän, ett blåshål i zon 2-3
|