CITAT (Rossi @ 03-02-2006, 07:49)
CITAT (Hannele @ 02-02-2006, 17:07)
Många muslimer är själva flyktingar, för de gillar inte slöja och annat.
Flykting-muslimerna i Malmö använder i alla fall slöja i högsta grad. Och våld verkar många av dem inte främmande för heller.
Det är just den typen av "flyktingmuslimer" man funderar över

Varför ta sig flera hundratals mil till ett kallt klimat och en helt annan religion? Dom som kastar slöjan när dom kommer till sverige och vill va´en i samhället, är jag inte fundersam över, det är dom som fortfarande har sin fanatiska syn på allt som rör deras religion. Jag känner en del "f.d" muslimer, d.v.s. dom är fortfarande till viss del troende, men anammar det moderna samhället. Att äta gris är inte fel tycker dom, det är t.o.m. mörare än lamm,get eller nötkött. Dom skäms över sina landsmän som fortfarande är fanatiska och säger sig ska erövra hela välden, och visst har väl dom fanatiska en poäng där? Vi dansar juh så gärna efter deras pipa, bygger gärna moskéer åt dom och låter dom få uppfostra sina barn till västvärldshatare i sina egna skolor. För inte ska vi väl tro att dom vill beblanda sig med sånt slödder som svenskar, deras syn på svenska kvinnor (allrahelst yngre såna) är att alla svenskar är horor, såna ska man bara dra över i kroppens alla hål (gärna under våldtäcktsliknande samlag). Och när vi ändå är inne på det här med muslimska skolor, med eller utan tvång så sänds deras söner till s.k. krigsläger för att lära sig bekämpa västvärlden, och inte ska ni tro att det är på Löttorp (en kristen camping på öland) som den utbildningen sker. Man blir nästan mörkrädd när man ser hur vi spelar fanatikerna i händerna, och bara för att man nu törs säga så, då kommer fanatikernas försvarsjury och nyper en i örat. För inte får man ha nedsättande tankar om dom
stackars fanatikerna. Vart tog våra svenska ordspråk vägen?

Ska man inte hitta ett uns av vardaglig sanning i dom längre?

Eller gäller dom bara oss, vi som är blågula till födsel och ohejdad vana?

Man ska ta seden dit man kommer, och jag umgås gärna med asylsökande/flyktingar/invandrare som gör det. Men dom som kommer och tror att dom är förmer än oss och anser oss va´ett andraklassens slödder och våldtar våra döttrar, dom har jag ta mig faen inte ett dugg till övers för. Nu har jag med detta förmodligen uppgraderats till att inte bara va´
för djurplågeri, mobbare, översittare utan också en första klassens rasist. Om det är rasistiskt att ha såna åsikter som jag har, ja då är jag mycket stolt över att kunna erkänna att jag är en praktrasist (även om mina utlandsfödda vänner inte tycker det)