Droppe är droppe jag tar vattnet i pipett eller sked-20 dr/1ml -det hoppas jag alla i sjukvård o apotek lärt sig ... tydligen int?
-ditt apotek bör stänga Helen
sover alla som får sömndroppar i Piteå flera dygn efter besök där... jodu dina lösningar har nog varit veka

De växtslag jag sett bäst reultat på är Thalictrum ,opuntia, vissa busk o trädfröer , vissa penstemoner men fa GENTIANA -vissa sorter som jag inte fått upp om jag så läst norran baklänges för dem- har grott , inte en , två utan hundra efter ga 3 ..
Ga 3 är en syra som naturligt förekommer både i frö och i naturen -den startar groningsprocessen -finns i skogsjord.. problemet med skogsjord är -att man kan iofs sila denna med vatten och utvinna Ga 3 -men då har man ingen aning om styrka osv .. svårförvarat är det med -och mosstillväxten i krukorna kan bli hög
Ga3 är inget undermedel -det kan skada försvaga tom döda vissa fröslag -Ska man använda detta ska det vara rek av den som sålt fröna eller av annan någorlunda pålitlig person

Det köps i kristallerad form tex via gardens north -en påse med ett krydmått knappt kostar 50 kr och räcker även till en frömafiosos frösådder en hel säsong
torrt pulver som förvaras i kyl håller sig 2-3 år