CITAT (Reserv @ 06-02-2006, 17:22)
Ni kvinnor snackar om att föda barn, då har ni inte vart med när en man har haft en
riktig förkylning

Näe, skämt åsido, influensa och RH virus gör förbenat ont i hela kroppen. He-he, ville bara få gnälla av mig lite, hoppas ni andra slipper skiten

Jodå!! Nog har man vart med när en karl har en riktig förkylning - åtminstone får man höra att det är en riktigt, jäkla svår variant av förkylning
För ett par år sedan hade våra två ungdomar en riktigt ilsken influensa; 16-åringen hade ca 40 graders feber så jag fick vara hemma för min arbetsgivare för vård av "barn", 18-åringen fick svullnad i halsen och fick andnöd så det blev ambulans. Ambulansmännen kom och talade "dessvärre" om att influensan brukade ge sig på barn och ungdomar först, sedan slog den sig på dom vuxna... Tog väl ca 15 sekunder så tog sig maken för pannan, kände sig dålig och "hade nog också fått influensan". "Det är bäst jag går och lägger mig"... Han var frisk efter en dag, så man får väl ge honom credit för att ha bra läkkött i stället för att anklaga honom för att pjoska
Hoppas du inte tar illa upp; jag tycker synd om dig! Flunsa är inte kul. Krya på dig!