CITAT (Fenja @ 06-02-2006, 21:59)
Jag fick ett pm av Agneta då svarar jag:
Jag menar bara förra gången det var grandockor som diskuterades så mailade du dina vänner för att få förstärkning om hur vidriga dockorna var... Har du gjort så med bilderna på Solis dockor också, funderade jag....
Mvh
Fenja
Sedan fick jag ett pm till och då svarade jag:
Snälla Agneta!
Jag tycker bara att du och många fler överdrev reaktionerna å det kraftigaste om de stickade figurerna som Lena la ut. Likväl som reklamfilmerna.
När du skrev på båda ställena att du mailat det till dina vänner och att de också tyckte att det var det vidirigaste de sett, så funderade jag över vad du ville "bevisa" med det. Av samma anledning undrar jag och du utsatt Solis "konst" för samma granskning. För jag förstår ärligt talat INTE hur du kan gilla Solis grejor och inte tycka att de är vidriga om nu de andra stickade dockorna är vidriga.
Men inget av detta är något som du behöver bli upprörd eller ledsen över, vi tycker olika och det kan man göra utan att bli arga på varandra. För jag tycker bra om dig de allra flesta gånger.
Mvh
Fenja
Så VET alla här ordagrant vad jag sagt om detta!
Mvh
Fenja
För det första så måste jag få säga att mitt PM var fråga till dig efter att jag läst ditt inlägg i Solis "docktråd"
Så här löd mitt
Hej!
Såg ikväll att du skrivit i solis tråd något om felix mattes mailpanel. Nu är jag konfunderad... vet inte vad det betyder.
Idag har jag inte läst på Odla forum och har kanske missat något ni har diskuterat.
Hopas att du kan ge svar.
Mvh Agneta Därefter kom ditt svar.
I tråden där de otäcka bilderna fanns skrev jag så här:
Jag har skickat länken till ett antal personer... kul länk eller hur
Alla har svarat... Va? Den är ju OTÄCK, ÄCKLIG, SJUK!Personerna jag skickade tilll... det var barnen och grannarna.. inga vänner här på Odla.nu forum.
Barnen och grannarna har aldrig sett Solis skapelser... så varför skulle jag fråga dom.
Om det hade varit en person som bara hade mitt anv.namn här och inte som du... kände till mig med namn och adress.. så hade jag inte tagit det så hårt och allvarligt.
Men... jag börjar alltmer förstå att man inte alls skall vara ärlig och utlämnande på internet.