Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Paper Weaving..., hittade någonting nytt:)
          silos
          Inlägg 07-02-2006, 10:42
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 9 297
          Medlem nr: 6 292

Nu har jag åter igen hittat någonting nytt genom Google-sök;nämligen detta:paper weaving biggrin.gif så glad jag blev eftersom jag har jo M A S S O R av tapetprover så jag kan väääva nu biggrin.gif

Jag måste nog sluta att kolla på Google-sök för jag hinner annars inte göra allt;kuvert,dockor,virka etc..... tongue.gif

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          silos
          Inlägg 07-02-2006, 15:50
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 9 297
          Medlem nr: 6 292

CITAT (LadyG @ 07-02-2006, 15:35)
          CITAT (silos @ 07-02-2006, 15:29)
          CITAT (LadyG @ 07-02-2006, 12:23)
          Du kommer inte ha tid att sova ens med allt du hittar på Silos smile.gif

Precis vad jag tänker själv och kunde jag så skulle jag aldrig mera sova så att jag hinner med allt jag vill göra och det finns jo MASSOR som jag hittar genom Google-sök laugh.gif biggrin.gif smile.gif

Och jag hoppas att jag klarar av att vara kreativ ända tills den sista andetaget som jag tar en dag!

Det retar mig att veta att jag kastat bort såååå många år av mitt liv i deppressioner och negativt tänkande!

Jag är övertygad om att du kommer att vara kreativ hela livet, det känns på något sätt som om kreativiteten är en del av själva livet hos dig och nästan lika viktigt som syre eller mat. Rätta mig om jag har fel.

Ödlsa inte tid på ånger, gläds åt att du är frisk och stark och har gott om energi och inspiration nu istället. Och fortsätt glädja oss med dina härliga fantasifulla kreationer smile.gif

Du har alldeles rätt att kreativiteten för mig är en viktig del av livet, precis som syre och mat smile.gif wub.gif smile.gif

Helt frisk är jag inte men det ids jag inte ägna mina tankar åt för mycket;utan jag är oerhört tacksam så länge jag kan ta vara på mig själv och pyssla med mina saker. Och när jag har ont extra mycket kan jag vila så mycket jag vill;även då när det gör ont i psyket, annat var det när jag fortfarande var yrkesverksam:de åren var ett riktigt helvete för mig sad.gif
          Jag passar inte in på en "vanlig" arbetsplats, med vanliga rutiner;utan jag tar dagen som den kommer i det stora hela.

Jag är nog som min pappa var:en kreativ mångsysslare smile.gif

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 29-07-2025, 19:52

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon