Medlem
Antal inlägg: 19 528
Medlem nr: 2 682
måste visa er min knäppa undulat han måste tro att han är en fladdermus så fort det blir mörkt, klättrar han upp i taket och där sover han, hängandes tydligen drabbas inte fåglar av att blodet rinner ner i huvudet på dom.
--------------------
Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare. Bor i zon 2
Medlem
Antal inlägg: 19 528
Medlem nr: 2 682
CITAT (Kakaduan @ 08-02-2006, 16:16)
En både äcklig (varning) och lite rolig historia om min kusins undulat (den hette Olle och gillade att gå på golvet.
Min kusin fixade vid diskbänken och tog ett steg bakåt - och satte hälen på Olles huvud. Hon hann känna honom innan hon satte ner foten helt, men Olles skalp/svålen lossnade från skallbenet och hängde i en liten flik framme i pannan. Kusinen rusade ut gråtande och skrikande, min moster grät och darrade och skickade in sin sambo - en 2-meters kaxig polis - att ta hand om det hela. Han svimmade nästan men vek tillbaka och tejpade fast "locket" med tejp. Olle verkade inte må dåligt alls, utan var helt som vanligt och skadan läkte faktiskt. "Locket" av hud lossnade efter ett tag och ny frisk hud kom fram - dock utan fjädrar.
Olle döptes då om till....
...cabri-olle!
Kakaduan
--------------------
Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare. Bor i zon 2