Medlem
Antal inlägg: 9 297
Medlem nr: 6 292
Dessa hemska Godismonster som bara kommer och tar HEEELA mig i i sitt våld Jag som gick i lugn och ro i matbutiken och hade handlat alla matvaror och komer till kassan;först förbi Godis hyllorna och DÅ hopade genast en hungrig godismonster rakt in i min skalle och faktiskt tvingade mig att plocka en stor påse onyttighetetr därifrån fortsatt jag mot kassan och hade tydligen fullständigt stängt av mitt dåliga samvete eftersom nästa Godismonster stod vid rea disken och VRÅÅÅLADE:HIIIIT MED DIG GENAST och stackars lilla smala mig var endast tvungen att plocka rulltårta för 10 kronor och 2 stora förpackningar av chocklad med grumsiga ting inuti och inte att glömma jordnötsringarna
HE he;jag riktigt känner nu hur fettcellerna JUUUBLAR runt midjan och arslet; de stackarna har jo varit utan fett och socker sååå länge tyckte jag att de ropade när jag försökte att schasa iväg den uppkäftige STOOORA monstret
Nå;idag skall jag bara NJUUUUTA och drömma mig bort till "min" STOOORA härliga KÄRLEK
Medlem
Antal inlägg: 9 297
Medlem nr: 6 292
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 10-02-2006, 18:18)
CITAT (silos @ 10-02-2006, 18:14)
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 10-02-2006, 18:06)
CITAT (silos @ 10-02-2006, 17:58)
Nå;idag skall jag bara NJUUUUTA och drömma mig bort till "min" STOOORA härliga KÄRLEK
Hoppas den känns lika härlig idag! Njut ordentligt av godsakerna också, någon gång måste man ju kunna unna sig sånt.
JÅÅRA fortfarande härligt härligt med den kärleken inuti mig eftersom jag kan jo tänka fram allt alldeles sjölv utan att ha en levande människa i min närhet
Vi vandrar på havsstrand hand i hand och då och då plockar vi snäckor Vi äter en smaklig middag i stearinsljusens sken på en terass någonstans i landet Shangri-la,näktergalen sjunger för fullt, någon spelar på en spännande instrument som jag inte känner igen men det låter himmelskt
Och så pratar vi om djupa saker i livet,om relationer, vad är skönhet, vilka vi gillar, vad vi tycker illa om och så babblar vi om odlaiter så klart
Vad härligt att drömma! Objektet själv vet inget eller?