CITAT (Tufsan @ 10-02-2006, 21:22)
Hallå (igen)!
Har försökt slita mig ifrån det här (odla) men det har ett visst underhållningsvärde
Jag vet inte riktigt vad jag skall säga om vargarna, jag tycker de är vackra och har all rätt att finnas men nu lever jag inte i närheten av dem (Göteborg) så risken att träffa på en är väldigt liten.
Om jag bodde där vargar vistas skulle jag kanske vara orolig för att något skulle hända mina husdjur eller mina barn något men det kanske beror på okunskap om vargars psyke
Jag tycker också att de som har varit med ett tag på denna jord (som jag också) kan visa lite överseende med de som inte har varit här lika länge
Uttalanden som att utrota människorna istället för djuren hör väl ändå ungdomen till? Jag vet att jag tyckte så när jag var barn

Jag tyckte även att man skulle avskaffa alla bilar och vi skulle ta oss fram med häst och vagn. Azeman, tänk dig för innan du ger för mycket pesonlig info. Ta vara på dig *kramis*
Jag bor också i Göteborg på Hisingen men håller inte med dig vad gäller vargtillgången. För ca 5 år sen kom en varg springande nedför gatan i villaområdet där jag bor sent en kväll. Och ett par år senare blev ett rådjur rivet nära min sommarstuga i Landvetter, troligen av en varg. Det kommer vargrapporter då och då även hos oss.