CITAT (Gossen Ruda @ 10-02-2006, 12:38)
Du undrar varför du inte känner dig välkommen här? Inte konstigt, du har åsikter som placerar dig i en kategori där normala människor inte förekommer. T.ex att du startar en provokativ tråd om vargar under husdjur? Det finns en avdelning för vilda djur eller har du vargar som husdjur? Du håller på att bli en driftkucku.
så du anser att min sambo inte är normal då? var ett snyggt inlägg . kan nog kategorisera dig som *vågar inte uttala* verkar som vissa här beteer sig som 14 ? . trodde detta forum var för vuxna ? satt här hemskt mycket förra sommaren då jag älskar djur,trädgård,natur, mina blommor
men ibland så vill man bara skita i detta . vissa kan lixom inte hålla sina åsikter för sig själva utan bara måste spy galla över andra ? moget? normalt? sen att säga till folk att dom itne tillhör kategorin *normala* men ÅKE då kan du tala om för mig hur en normal människa är och funkar psykiskt och fysiskt . tacksam för svar när du fått fram den statestiken *normal människa* så jag väntar ivrigt på din normala människa