CITAT (Anne R @ 11-02-2006, 08:53)
Jag gillar reservs inlägg. Han är så mångfacetterad, inte bara snäll, inte bara medkännande, inte bara rolig, inte bara sarkastisk, inte bara elak, inte bara... utan allt detta. Han är en av dem som gör att jag överhuvudtaget hänger på småprat, även om jag inte skriver så ofta.
Men, det han skrivit igår till Azeman var ogenomtänkt och elakt. Det var första gången jag reagerade ordentligt på något reserv skrivit, blev riktigt sur, faktiskt. Därför förstår jag klagomålen, om det nu är dessa som är orsaken till dem.
Tycker att han inte ska lämna forumet för det!
Tycker däremot att han kunde ha bett om ursäkt. (han kanske har gjort det?) Och härdanefter tänkt sig för innan. Det finns bättre sätt att säga samma sak som inte är så taskigt. Dessutom var det en som skrev något ännumer elakt!!
Jag vill väldigt gärna att reserv lär sig av sitt misstag och väljer att stanna! Forumet är faktiskt inte det samma utan honom, även om det finns fler som gör det intressant.
Sen finns det några gamla medlemmar som är kunniga och hjälpsamma, men också riktigt riktigt elaka många gånger. Men dessa är så duktiga på att kamofulera sina elakheter så att dom märks knappt. (Detta är min högst personliga uppfattning).
Reserv, lär dig av detta, skaka av dig obehaget och kom tillbaka!
P.s för tydlighetens skull vill jag säga att jag inte har anmält någonting till någon.
Kunde inte sagt det så bra själv...men precis så tycker jag med!