|
Snälla goa rara reserv STANNA KVAR här !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Jag vill också att han ska stanna kvar!
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 10-02-2006, 20:00) Jag vill också att han ska stanna kvar!  UHUUUU nu blev jag såååå ledsen sååå;reserv får bara inte försvinna, jag kommer i sådana falla sakna ihjäl mig efter hans härliga sätt Fattar några andra inte vilken människa det finns bakom hans många gånger tuffa ord
*Felix matte*
10-02-2006, 20:05
Instämmer... vill också att han stannar kvar Hörrru Reserven... hur tror du att vi ska klara matchen om nån vrickar tungan och du inte finns där i avbytarbåset Seså.... kliv fram nu... isen är plogad
Tyvärr hänger det ju inte bara på honom utan detta beror på att så många har klagat hos Ingemar. Otäckt att det går att frysa ut nån på det sättet.
*Felix matte*
10-02-2006, 20:12
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 10-02-2006, 20:06) Tyvärr hänger det ju inte bara på honom utan detta beror på att så många har klagat hos Ingemar. Otäckt att det går att frysa ut nån på det sättet.  Det tycker jag också... och om vi ska börja granska vad alla säger (skriver) så finns det nog personer som skrivit "grövre" omdömen (eller vad man ska kalla det) än vad Reserv hann med. Min åsikt är att om personen som känner sig kränkt, inte klagar så ska andra inte lägga sej i... Som sagt... detta är min åsikt. Trist är det iaf att det då o då poppar upp såna här "grejs"
Men nu får det väl ändå räcka? Vad är det för hopplöst omgona trams-majjor (jag antar att det är fruns som klagat) som inte kan tåla lite diskussion??? Reserv ska vara kvar, eller hur? Det är väl ändå inget snack om den saken? Jag håller inte med honom alla gånger, men man måste skilja på sak och person! Reserv är en intelligent, rolig person som självklart ska vara här på Odla och locka oss att le. Förhoppningsvis kan vi locka honom att le också någon gång ibland  Mina två cent, som de skulle sagt i staterna
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 10-02-2006, 20:06) Tyvärr hänger det ju inte bara på honom utan detta beror på att så många har klagat hos Ingemar. Otäckt att det går att frysa ut nån på det sättet.  Fy fasiken så hemskt!!!!!!!!!!!! Då blir det att jag inte vill vara här heller:jag faktiskt gillar reserv, han är en underbar rak ärlig rar snäll omtänksam person, fastän det ibland kan hoppa "grodor" ur munnen på honom Jag kommer att i sinom tid starta en egen hemsida med min konst;så ni kommer även i fortsättning kunna se mina konstverk och jag kommer att skriva mail till de som vill härinne annars säger jag åckså HEJDÅÅÅÅÅ ALLA KÄRA VÄNNER!!! Nu skall jag gråta och äta godis
Men vad är det som händer nu! Vem är det som klagat på reserv? Jag vill också ha Reserv kvar.. han är en av de som stöttat mej som mest när det varit som tyngst
fruberglund
10-02-2006, 20:16
Reserv gillar jag skarpt!!! Hoppas han blir kvar och förgyller Odla lite mer
CITAT (yenny @ 10-02-2006, 20:15) Men vad är det som händer nu! Vem är det som klagat på reserv? Jag vill också ha Reserv kvar.. han är en av de som stöttat mej som mest när det varit som tyngst  Vet inte exakt vilka. Jag föreslog att vi skulle skriva till Ingemar och ge positiva omdömen men Reserv trodde att det skulle göra saken värre.
Jag har inte heller hängt med vad som hänt. Vad är det med Reserv? Klart att han ska stanna.
zaaritha
10-02-2006, 20:21
Som vanligt är jag frågande! Är ju oftast inne enbart veckosluten! Så---vad har hänt? Var finns tråden där reserv vill gå ur?
CITAT (zaaritha @ 10-02-2006, 20:21) Som vanligt är jag frågande! Är ju oftast inne enbart veckosluten! Så---vad har hänt? Var finns tråden där reserv vill gå ur?  finns ingen tråd
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 10-02-2006, 20:19) CITAT (yenny @ 10-02-2006, 20:15) Men vad är det som händer nu! Vem är det som klagat på reserv?
Jag vill också ha Reserv kvar.. han är en av de som stöttat mej som mest när det varit som tyngst :wub: Vet inte exakt vilka. Jag föreslog att vi skulle skriva till Ingemar och ge positiva omdömen men Reserv trodde att det skulle göra saken värre.  Jag förstår inte hur det skulle kunna göra saken värre? Reserv är populär, han är lite kontroversiell också men vad vore en diskussion utan lite kontrovers? Han är en uppfriskande fläkt på forumet, klart han ska stanna.
Eva i Skåne
10-02-2006, 20:23
Detta känns inte roligt Vi får kanske göra ett mot-klagande till Ingemar Så mycket tröstande ord han haft att ge till de som varit nere av olika anledningar och så sparkas han mer eller mindre ut Han har inte varit bästa vän med alla här, det har ju framgått, men så är det nu här i världen. Alla älskar inte varandra. Med hans eget privata hel....e så tror jag han behöver oss på forumet så detta känns som att slå på en som redan ligger Du vet att du har många vänner här Reserv
Summersun
10-02-2006, 20:23
Jag hänger inte heller riktigt med... Vill också att han ska va kvar, han är ju också en del av forumet, en stor del  Alla gillar inte alla och så är det ju bara men trodde alla ryms hit
Eva i Skåne
10-02-2006, 20:24
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 10-02-2006, 20:22) CITAT (zaaritha @ 10-02-2006, 20:21) Som vanligt är jag frågande! Är ju oftast inne enbart veckosluten! Så---vad har hänt? Var finns tråden där reserv vill gå ur?  finns ingen tråd Nej, det är inte av hans egen vilja. Det har klagats på honom och han har blivit ombedd att lämna forumet, om jag förstod honom rätt.
Hur har ni fått reda på det här??? Hittar ingen tråd om det!
CITAT (stina @ 10-02-2006, 20:26) Hur har ni fått reda på det här??? Hittar ingen tråd om det! PM
zaaritha
10-02-2006, 20:28
Fattar inte varför! Reserv, har väl inte gjort nå´t ont!
Jaha, då förstår jag....
CITAT (zaaritha @ 10-02-2006, 20:28) Fattar inte varför! Reserv, har väl inte gjort nå´t ont! jag kan inte heller hitta nått som han skrivit som skulle vara grund till att han ska gå!
Summersun
10-02-2006, 20:30
Har det här med tidigare diskussioner idag att göra? Trodde allt va ok med det... men det var det ju helt tydligt inte...
Nu är jag sur. Jag vill ha tillbaka Reserv och jag vill att Silos ska stanna.
Lady Hamilton
10-02-2006, 20:32
Jag vill också att Reserv skall vara kvar!Och naturligtvis även silos
Kalinsi
10-02-2006, 20:34
Nejmen sluta  Vad är detta??? KLART att Resverv ska VARA KVAR!!!
Egentligen vill jag inte skriva här längre men nu är jag riktigt ledsen Varför i hela fridens namn kan inte människor acceptera varandra och ser bakom alla masker som vi var och en går runt och bär på En dag var och en av oss kommer att ligga i jorden;så snälla rara medmänniskor ta er samman och försök att se det som för oss närmare varandra!!!! Livet är alldeles för kort för att kastas bort på dessa utfrysningar som då och då händer här på Odla!!! LEV och LÅT även DE ANDRA LEVA Reserv MÅSTE FÅ STANNA KVAR tycker jag!!!!!!!!!
Kalinsi
10-02-2006, 20:38
CITAT (Summersun @ 10-02-2006, 20:30) Har det här med tidigare diskussioner idag att göra? Trodde allt va ok med det... men det var det ju helt tydligt inte... Jag hänger ju inte med alls  Vad har det varit för diskussioner?
*Felix matte*
10-02-2006, 20:43
CITAT (Eva i Skåne @ 10-02-2006, 20:23) Detta känns inte roligt Vi får kanske göra ett mot-klagande till Ingemar Så mycket tröstande ord han haft att ge till de som varit nere av olika anledningar och så sparkas han mer eller mindre ut Han har inte varit bästa vän med alla här, det har ju framgått, men så är det nu här i världen. Alla älskar inte varandra. Med hans eget privata hel....e så tror jag han behöver oss på forumet så detta känns som att slå på en som redan ligger Du vet att du har många vänner här Reserv  Instämmer i varenda bokstav Vem, förutom Reserv som trots sin jobbiga nästan outhärdliga sorg ... ändå alltid orkar och har ett tröstande, värmande ord att ge till sin nästa. Jag skulle vilja att den/de som klagat till Ingemar / Göran, ska träda fram och motivera varför de gjorde det.
Kalinsi
10-02-2006, 20:45
CITAT (Felix matte @ 10-02-2006, 20:43) CITAT (Eva i Skåne @ 10-02-2006, 20:23) Detta känns inte roligt :( Vi får kanske göra ett mot-klagande till Ingemar Så mycket tröstande ord han haft att ge till de som varit nere av olika anledningar och så sparkas han mer eller mindre ut Han har inte varit bästa vän med alla här, det har ju framgått, men så är det nu här i världen. Alla älskar inte varandra. Med hans eget privata hel....e så tror jag han behöver oss på forumet så detta känns som att slå på en som redan ligger :angry: :( :( Du vet att du har många vänner här Reserv :wub: :wub: :wub: Instämmer i varenda bokstav Vem, förutom Reserv som trots sin jobbiga nästan outhärdliga sorg ... ändå alltid orkar och har ett tröstande, värmande ord att ge till sin nästa. Jag skulle vilja att den/de som klagat till Ingemar / Göran, ska träda fram och motivera varför de gjorde det. Jag håller med!
Summersun
10-02-2006, 20:45
Menade bla. varg och hejdå diskussionen... men är kanske ute och seglar (som vanligt)... trodde dock att man kan och ska diskutera här utan att nån ska behöva lämna forumet. Alla kan ju inte ha samma åsikter men så är det ju med allt...
*Felix matte*
10-02-2006, 20:50
CITAT (Summersun @ 10-02-2006, 20:45) trodde dock att man kan och ska diskutera här utan att nån ska behöva lämna forumet. Alla kan ju inte ha samma åsikter men så är det ju med allt... Självklarheter är inte alltid självklara... tyvärr
CITAT (pejori @ 10-02-2006, 20:50) det kanske skulle vara bättre och lugnare om dom som klagar till Ingemar hela tiden, blev avstängda  :angry: :angry: jag protesterar!!!! :angry: :angry: jag protesterar jag med!!
Summersun
10-02-2006, 20:54
CITAT (Felix matte @ 10-02-2006, 20:50) Självklarheter är inte alltid självklara... tyvärr  Nej, det verkar ju så... tyvärr
pisanggoreng
10-02-2006, 20:54
Fast alla vet väl "att lämna forumet" inte innebär att man faktiskt lämnar forumet... Bara att man är borta någon dag... (Själv skulle jag faktiskt inte sakna Reserv och jag sympatiserar sällan med hans åsikter. Däremot är det inte jag som har klagat hos Ingemar eller någon annan, och vidhåller såklart hans rätt att vara här så länge han inte går emot forumreglerna, som ju för övrigt tycks vara rätt ihåliga här på forumet...)
Lady Hamilton
10-02-2006, 21:02
CITAT (pisanggoreng @ 10-02-2006, 20:54) ....inte går emot forumreglerna, som ju för övrigt tycks vara rätt ihåliga här på forumet... Detta kan jag hålla med om
Lady Hamilton
10-02-2006, 21:04
Fel
CITAT (silos @ 10-02-2006, 21:02) Vet inte om det hjälper men jag Protesterar jag också!!!
CITAT (Summersun @ 10-02-2006, 20:45) Menade bla. varg och hejdå diskussionen... men är kanske ute och seglar (som vanligt)... trodde dock att man kan och ska diskutera här utan att nån ska behöva lämna forumet. Alla kan ju inte ha samma åsikter men så är det ju med allt... skylla på mig?
zaaritha
10-02-2006, 21:40
Kan inte forumvärdarna förklara varför Reserv är ute?
Summersun
10-02-2006, 21:41
CITAT (Azeman @ 10-02-2006, 21:38) skylla på mig?  Nej,nej, det var inte så jag menade  tänkte bara om dom diskussionerna hade nåt med detta att göra eller så...
CITAT (zaaritha @ 10-02-2006, 21:40) Kan inte forumvärdarna förklara varför Reserv är ute? Det tycker jag med.
CITAT (LadyG @ 10-02-2006, 21:42) CITAT (zaaritha @ 10-02-2006, 21:40) Kan inte forumvärdarna förklara varför Reserv är ute? Det tycker jag med. Jag med vill veta?
pisanggoreng
10-02-2006, 21:52
CITAT (silos @ 10-02-2006, 21:44) CITAT (LadyG @ 10-02-2006, 21:42) CITAT (zaaritha @ 10-02-2006, 21:40) Kan inte forumvärdarna förklara varför Reserv är ute? Det tycker jag med. Jag med vill veta? Är han avstängd då?
Alexander-VG-zon3
10-02-2006, 21:54
jag vill med veta och jag tycker verkligen inte att reserv ska åka ut verkligen inte jag Protesterar också
SOLVEIG
10-02-2006, 22:18
 Angående om RESERV skall vara kvar så citerar jag ur djungelboken: "SÅ KLART HAN SKA!" Det är alltid intressant att höra hur han tänker angående alla livets skeden! Likaså vorer det intressant att få veta vad som föranleder detta oväntade.
ninnisky
10-02-2006, 22:43
CITAT (silos @ 10-02-2006, 21:44) CITAT (LadyG @ 10-02-2006, 21:42) CITAT (zaaritha @ 10-02-2006, 21:40) Kan inte forumvärdarna förklara varför Reserv är ute? Det tycker jag med. Jag med vill veta? Är det inte alla vårs rättighet att få veta vad som händer/hände med Reserv och be forumvärdarna om en förklaring? RESERV -stanna kvar! Vi alla behöver Dig!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|