CITAT (Norrbottens-Magdis @ 11-02-2006, 11:45)
Fast riktigt så var det inte. Reserv skrev PM igår till flera som han ville säga hejdå till och berätta att han lämnar forumet efter att ha fått "sista varningen" av Ingemar. Folk har mailbombat med klagomål tydligen och Ingemar hade lessnat på att få PM om Reserv. Då väljer Reserv att dra sig ur medan han åtminstone kan gå in och kolla sin brevlåda.
Som jag fattar det handlar det alltså inte om vad man skriver utan det räcker med att någon mailbombar Ingemar tills han blir less, för att någon ska kunna stötas ut härifrån.

VET du eller någon annan forummedlem om Ingemar fått ett, sju eller 147 "anmälningar" om Reservs medverkan här på forumet? Jag tror inte det. Givetvis kan inte forumledningen gå ut och berätta detta heller för då skulle förtroendet för administrationen bli lika med noll.
Jag litar fullkomligt på att Ingemar när han får en anmälan följer upp ärendet i de trådar anmälan avser. Jag litar fullkomligt på att han gör en, gentemot forumreglerna, rättvis bedömning om hur det förhåller sig. Jag LITAR på det för att jag vid några tillfällen anmält trådar där jag tyckt att någon blivit för hårt åtgången och jag har varje gång fått vettiga svar av Ingemar om hur han tagit ställning till detta.
Det här snacket om utfrysning, mobbing och mailbombning är jag helt säker på att Ingemar skulle ha returnerat till avsändarna med en bra förklaring om vad han tycker om det!
Dessutom är jag helt säker på att om Reserv nu fått "sista varningen" så har den föregåtts av tidigare varningar och det har varit helt upp till Reserv att ta hänsyn till de klagomål som förekommit.
Mvh
Fenja