CITAT (Tesa @ 11-02-2006, 17:39)
Till silos..
Känner bara att jag måste erkänna lite här..
Jag har inte orkat med Silostrådar..har inte läst dem för det mesta...mest tror jag för att jag inte riktigt orkade se den vilsna människan solis som vi fick del av tidigare...och att jag inte riktigt haft tid..
Men nu har jag börjat kika i silostrådar och upptäckt en helt annan person...en med självinsikt och värme och hjärta...och jaa..jag vet inte hur jag skall uttrycka mig....
Jag är så glad för din skull silos...för du verkar må så bra!! Och du får andra att må bra också...det sprids liksom värme runt dig...egentligen så borde ju namnet
Solis fått vara kvar...för det är som en sån du känns...´

Tack för din uppriktighet
Du har alldeles rätt:idag är jag en helt annan person än då jag var tidigare
Och ännu en gång vill jag poängtera att jag fick S T O R hjälp just här på Odla genom att en del inte var så snälla;till ex. reserv sa rakt ut vad han tyckte om mitt agerande och jag blev djupt sårad och ledsen men till slut kunde jag ta till mig hans och andras ord och mirakel hände:jag kunde börja utvecklas mera till att bli en äkta människa,en människa med ÄKTA kännslor och inte som jag var förrut då jag gömde mig bakom alla masker men var inte medveten om det hela!!!
Jag är djupt TACKSAM att jag fick den hjälpen av er här på forumet