Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> liten dikt, o bild
          yla
          Inlägg 16-06-2003, 08:58
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 5 649
          Medlem nr: 208

med tanke på kylan så behövs nåt värmande

--------------------
          lev idag imorrn kan de vara försent
          min hemsida
          yla oldwolfie

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Annki
          Inlägg 18-06-2003, 12:34
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 978
          Medlem nr: 40

[/QUOTE]
          Bra Annki inte ge upp , kanske hinner du planera en massa saker du annars inte hunnit då du ligger på knä me fingrarna i jorden, smile.gif
          hoppas att läkningen går fort , o tänk på det att potatisarna kommer upp även om du missar kupningen,,, rolleyes.gif krya på dej

smile.gif

[/QUOTE]

Tack, Oldwolfie! Man blir bara så otålig när man ser ogräset äta upp näringen till blommorna och riskerar att få gröna potäter. Men å andra sidan kanske lotten mår bra av att ligga lite i träda också, och vila upp sig efter alla intensiva odlingsår. Och som sagt - sommaren är inte slut ännu!

Jag tackar högre makter för regnet, eftersom jag inte kunnat vattna. Det verkar ha kommit alldeles lagom mycket. Och kylan har gjort att inte allt dragit i höjden ännu. Nu har jag järnkoll på natttemperaturen när jag går uppe och vankar om nätetrna. Natten till månadg var det bara +5 som längst. Inatt +8. Något bättre.

Jag skulle bygga om min balkong i år för att få bättre plats med alla växter. Men istället för ombyggnad, får jag ägna mig åt att hitta rätt grejer. Och planering är ju ofta halva nöjet! Tänkte jag skulle skippa utrymmeskrävande stolar och bord och istället ha en bänk med lock där man kan gömma saker under vintern. Plus rigga upp lite hyllor för växter.

--------------------
          Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 30-07-2025, 11:01

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon