[/QUOTE]
Bra Annki inte ge upp , kanske hinner du planera en massa saker du annars inte hunnit då du ligger på knä me fingrarna i jorden,
hoppas att läkningen går fort , o tänk på det att potatisarna kommer upp även om du missar kupningen,,,

krya på dej
[/QUOTE]
Tack, Oldwolfie! Man blir bara så otålig när man ser ogräset äta upp näringen till blommorna och riskerar att få gröna potäter. Men å andra sidan kanske lotten mår bra av att ligga lite i träda också, och vila upp sig efter alla intensiva odlingsår. Och som sagt - sommaren är inte slut ännu!
Jag tackar högre makter för regnet, eftersom jag inte kunnat vattna. Det verkar ha kommit alldeles lagom mycket. Och kylan har gjort att inte allt dragit i höjden ännu. Nu har jag järnkoll på natttemperaturen när jag går uppe och vankar om nätetrna. Natten till månadg var det bara +5 som längst. Inatt +8. Något bättre.
Jag skulle bygga om min balkong i år för att få bättre plats med alla växter. Men istället för ombyggnad, får jag ägna mig åt att hitta rätt grejer. Och planering är ju ofta halva nöjet! Tänkte jag skulle skippa utrymmeskrävande stolar och bord och istället ha en bänk med lock där man kan gömma saker under vintern. Plus rigga upp lite hyllor för växter.