CITAT (Christoffer @ 28-02-2006, 23:32)
Finns det mängdrabatt tro?
Kan man lägga in hur många bilder man vill på de sidorna, eller har man bara ett visst antal som man kan lägga upp?
Nä, tyvärr, ingen mängdrabatt. I alla fall finner jag ingen info om det.
Vill man trycka flera böcker, får man nog vända sig till ett tryckeri och höra sig för.
Min bok-mall finns kvar (tills jag själv raderar den) och jag kan beställa en eller flera till, och även göra om det jag inte gillade och beställa på nytt. Men priset kvarstår.
Det här är lite mer typ "fotoalbum" fast i "bokform" och med möjlighet till ganska mycket text. Men texten är begränsad.
Man har att välja mellan 12 förtryckta mallar, från 1 helbild per sida, via olika varianter av bild och text, till enbart text.
Men PROVA vet jag!
"Det kostar inget att bli registrera dig som medlem hos oss. Du betalar först när du beställer din färdiga bok och det finns inget köptvång." härJag har varit medlem i ett halvår åtminstone, innan jag beställde, utan några negativa eller jobbiga "bi-effekter", inte ens reklam på e-posten.
Det går att skapa bildmappar (med gott om plats) och leka sig fram med mallar och med att skapa böckerna - utan att det kostar något och helt utan köptvång! Inte heller behöver man ladda ner något till sin egen dator (vad jag minns)
(de räknar ju mycket riktigt med,
att man inte kan låta bli när man är klar

)
Det här låter onekligen som reklam
och det kanske det är också, det
blir ju i alla fall.
Men jag tycker själv att jag "berättar" mer än "gör reklam" - det är i alla fall mitt syfte. Inte att värna om dem som företag, utan att låta er ta del av en "kul grej".