CITAT (amaira @ 06-03-2006, 13:25)
CITAT (Reserv @ 06-03-2006, 12:08)
Ursäkta Amaira, jag lovade visserligen att avhålla mig från dina privata domäner, men varför vill/kan du inte ta in information som du får? fattar du trögt eller? Ett vitt djur med röda ögon och rosa nos
ÄR en albino och inget annat, även ett färgat djur kan va´bärare av albinogener och ha röda ögon, dom kallas då "namnet" på pälsen och albino efter namnet. Var ligger det som ska va´så svårt att fatta? Om du får länkar att läsa så kan du väl åtminstånde öppna dom och
försöka ta till dig lite information. Sen förstår jag juh inte Anita heller som ids försöka hos nån som uppenbarligen inte
vill ta till sig upplysningar-

Ursäkta tillbaka Reserv... men varför är du
elak mot mig?

Nu börjar jag förstå anmälningarna till Ingemar

Elak??!!

Jag försökta vänligt tala om vad som skiljer en vit mus från en albino, men det läste du tydligen inte. Sen försökte jag igen att förklara hur det låg till och gav en länk som talade om hur det där med generna funkar, men den fullkomligt sket du i och bad mig låta eran diskussion va´ifred. Och du tycker att det är
jag som är elak?

Om anmälningarnma startas så här så har jag full förståelse, skickar du och ni andra pm till Ingemar efter såna inlägg och säger "Reserv är så dum emot mig, jag känner mig påhoppad, och lilla jag som inte hade gjort nåt alls"???

Jag har inte provocerat nån över huvud taget men nu börjar jag bli rätt rejält förbannad kan jag ärligt erkänna
Vill man missförtså allt som skrivs, så är det nog lätt hänt att man känner sig påhoppad, det enda jag försökte göra v att klargöra förhållandet med albino. Va faen skulle det va´för fel i det? Hur kan du få det till att jag är elak, eller är det som så att som man känner sig själv känner man andra. Jag ska faen inte ta skit för nåt jag inte gjort.