Du e ju inte klok!

Var får du allt ifrån?
Jag tänker inte "anmäla" nåt eller nån, vad ska jag göra det för!!! ???
Jo, du har både sårat och kränkt mig, och fortsätter med det dessutom.
Du griper saker ur luften, läser inlägg som fan tolkar bibeln, och vrider och vänder på saker och ting så jag vet inte vad du lyckas fantisera ihop! I alla fall ingenting som jag känner igen, fast du "sätter det" på mig
Är inte DU en av de snabbaste att skriva om "mobbing" - särskilt när DU anser dig kränkt. Men själv får du klampa på som en elefant och såra och kränka bäst du vill.
Det är möjligt, ja, till och med troligt, att jag ÄR "dum" i många avseenden
men vad ger DIG rätten att ge mig en känga i ansiket för det?Å andra sidan ... jag VET allt det du skriver om albinos, och det har jag vetat sedan urminnes tider, det är något MERA som jag är ute efter, någonting ANNAT, som "vilar" på den självklara grunden.
Men jag ÄR dum, eftersom jag inte lyckas med att uttrycka mig korrekt, och därmed retar gallfebeber på dig, som -
"den som sa´t han va´t" - inte verkar tåla när ett inlägg inte följer DINA mönster och domäner!
Nu går du väl dessutom igång på alla 100, så jag lämnar arenan fri åt dig.
Du är snar på att kräva andra om ursäkt, men att själv kunna be om ursäkt är inte din starka sida.
Jag tar en paus en vecka, det här vill jag inte vara med om, och hoppas på att du lugnat ner dig sen.