CITAT (Bibi S @ 10-03-2006, 07:39)
Ja, man önskar man kunde få prata via telefon med sådana som är missnöjda med vår förtag, men eftersom personen i fråga ej svarar när vi ringer, så är det tyvärr omöjligt. Precis som på andra företag går det fel ibland men vi har hittills kunnat lösa det. Pga av försenad och felaktig leverans har vi fått en mycket hård belastning på personalen så då uppstår fel lättare, detta jobbar vi på. Både personalbelastningen och ett ny leverantör är på väg in. Alla kunder som fått vänta kommer att få något i bonus pga av detta. Hittills är alla nöjda med detta.
Ang Andreas pengar är det återförda två gånger, men ibland är bankerna väldigt sena med sina återföringar via kort. Inget som vi som företag kan göra något åt.
Min önskan är att vi i fortsättningen skall slippa förseningar och felaktiga leveranser och att vi skall kunna prata med våra kunder. Ber samtidigt Andreas om ursäkt, skulle vilja gjort detta per telefon, men... det får komma i ord istället.
Althea Trädgård Bibi Schimmer
Ursäkta mig, nu klampar jag säkert i klaveret
igen, men
hur kan man från Althea Trädgård,
veta vem som skriver vad och vem som inte svarar
i telefon

? På detta forum.
Finns inget svar på det så blir jag mörkrädd
F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri☺ /Gillan,zon 3-4
De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!