CITAT (Hamilton @ 10-03-2006, 09:48)
Skickade i väg min beställning och fick ett svar att mitt paket skulle gå i väg på Måndagen och det skulle ta ca. 1vecka. Efter 2 veckor hade inte paketet kommit. Skickade ett mail och fick till svar att paketet gått iväg och att det måste ha blivit fel någonstsns MEN "de" hade spårat mitt paket och kunde då se att paketet fanns på mitt utlämningsställe. Jag åkte dit och mycket riktigt paketet fanns! Troligtvis var det i detta fall Posten som "strulat"
DET kallar jag service! Inga sura miner eller "skyllande" på andra.
Det är ju så här man vill att det skall skötas när något blivit fel. Jag tror att många på det här forumet är rätt så tålmodiga. Jag menar, vissa av oss här sår frön där man kan få vänta flera säsonger innan det blommar. Det är vad jag kallar tålamod

Har ingen erfarenhet/uppfattning om Althea men ett företag med dålig service gentemot kunderna sänker sig själva och inte tvärt om. Jag tycker att man ska kunna/våga skriva om sånt på det här forumet. Vi är vuxna människor och kan fatta egna beslut.
/Ewa