Jag jobbar med en internetbutik på ett gardencenter, och blir alldeles mörkrädd när jag läser hur ni blivit behandlade! Visst, vi säljer ju varken fröer eller växter per postorder, utan bara "prylar", och det är väl inte värsting stor omsättning i den butiken. Men jag vet ju hur det funkar hos oss, och så skulle vi nog aldrig kunna göra mot en kund! Visst kan saker ibland falla mellan stolarn, så är det överallt, men man försöker ju ändå alltid se till att det blir så bra som möjligt för kunden! Om en kund inte vill ha en vara som den väntar på, så är det en självklarhet att man inte ska tvinga dem att köpa den. Vi har haft ganska många problem med vissa av våra leverantörer, en pall trädgårdskonst som skulle kommit vecka 37 kom här för 3 veckor sedan, och sånt kan man inte styra, men då säger man ju det till kunden och sen ser man till att få iväg det beställda så fort som möjligt sen! Kan ju inte säga att jag inte klantat mig ibland, då internetbutiken bara är en liten del av stället där jag jobbar, när det är mycket att göra och full rusch så det är stressigt så kan det bli lite rörigt ibland, men då säger jag rörigt... Inte helt galet!
Kanske inte tillförde disskusionen nåt direkt, men ville bara säga lite hur jag tycker, som jobbat med det!
Sådär ska det bara inte gå till!
--------------------
www.guppys.se Svenska GuppySällskapet Forum-Nybörjarinfo-Genetik
|