Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Pelargonbok för nybörjare?, Tips, ja tack!
          ewa zon 3
          Inlägg 10-03-2006, 21:34
          Länk hit: #1

Gäster

Såg boken 100 Pelargoner - och hur du sköter dom. Någon som läst/tittat i den. Verkar den i så fall bra. Vill veta mer om pelargonskötsel, frösådd mm
          Annan bra bok. Tycker det står för lite i mina andra trädgårdsböcker.

/Ewa

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          ewa zon 3
          Inlägg 11-03-2006, 20:03
          Länk hit: #2

Gäster

Jo, för det första är jag lite galen i trädgårdsböcker så finns det den minsta orsak att köpa en så gör jag det. wub.gif Nu har jag börjat intressera mig lite mer på allvar för pelargoner. Vet inte alls vilka jag ska så och säkert skulle jag kunna få alla råd jag behöver här på forumet. biggrin.gif Men nu såg jag den här boken och blev lite sugen.... ja och nu har jag beställt den. Handfasta råd, ja jag vad menade jag egentligen. Allt känns ju nytt om man aldrig sått pelargoner. De jag övervintrat är Odensjö* 'Nefertiti'. Makalösa blad i solsken. Nu är det nästan bara gröna inne men i solsken får det vackra röda/vinröda teckningar smile.gif .Köpt lite sticklingar på Rockdala med olika nyanser av gult från vaniljgult-gult
          Tar gärna emot tips på vackra sorter att så själv.

/Ewa

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 24-06-2025, 19:51

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon