CITAT (andersen @ 11-03-2006, 22:26)
Jag hadde hoppas på att det skulle bli en diskution i den här tråden, men vad ser jag jo många har läst tråden men få har skrivit i den, vad beror det på? kan det vara så att "man känner skuld" dvs man vågar inte skriva i tråden för man är rädd att stöta sig med olika grupperingar som tråkigt nog finns här på odla.
Jag saknar Posse för att hon ofta sa i från och kom med egna sätt att se på saker och ting, det gillades inte alltid här på forumet, men det är så ett forum får energi att leva vidare.
Så min fråga till er andra, ska det finnas utrymme för oss alla eller är det grupperingar som skall vara rådande.
Ps lugn och fin diskution önskas.
Mvh andersen
Lugn å fin är jag... men jag måste då säga att den här tråden är ganska onödig.
Du vet lika väl som andra att Posse var provokativ i överkant... letade upp gamla "bråktrådar" som hon återupplivade.
Skrev väldigt elakt om en del medlemmar mm mm mm mm.
Jag har inte medverkat till att få henne avstängd (men det är jag inte alls glad över) mer än att jag säkert påtalat för henne att hon är väldigt elak mot en del...
Så klart det finns utrymme för alla men som i alla forum så får man inte kränka och såra andra, inte skriva rasistiska inlägg mm
Hade Posse inte överskridit reglerna så hade hon varit kvar här (kanske hon är ändå under nytt nick).. det är jag övertygad om.