CITAT (silos @ 14-03-2006, 11:18)
CITAT (Latmask @ 14-03-2006, 10:56)
Om jag våldtar ett barn så har jag förverkligat min rätt till att gå på denna jord, för lägre kan man inte sjunka. Skulle jag våldta ett barn skulle jag utgöra en fara och jag hoppas att samhället inte skulle skona mig då.
Men det hemska är att många av dessa våldsamma människor har en gång varit små barn och De har blivit misshandlade psykiskt och fysiskt och även våldtagna!
Det mest kärleksfulla vore att de fick rätt vård om de någonsin kunde bli hela människor;men samhället vill inte hela;endast fortsätta att straffa i det oändliga och mördandet och misshandlandet kommer att fortsätta även det i det oändliga.
Skulle en frisk vuxen person vilja mörda eller misshandla eller våldta ett barn eller en annan vuxen! Det tror jag då inte!!!
En sådan person har tappat ordentligt fotfästet när de begår dessa brått;tror jag.
Först då kan det blir förändring i samhället då flera människor inser sitt eget ansvar och börjar agera från hjärtat;men HUR kan en bråttsling inser sitt eget ansvar när människor runt honom-henne har bara visat hat oacceptans,kärlekslöshet,oärlighhet, från en tidig ålder och detta sedan fortsätter då de blivit dessa vuxna våldsverkare!?!
Jag tror att inom dessa människor finns ett litet olyckligt barn och detta får hemska följder eftersom de är nu vuxna
Och det finns tydligen inom s.k. friska människor enormt mycket hat eftersom de vill ha dödsstraff!
Och
det Solis, tycker du att vi andra ska offra våra döttrar för?

Många av dom här brottslingarna går inte att bota, inrotat beteende eller hjärnskada, vem vet.

Försök att ge vård till din döda dotter som nån våldtäktsman förgripit sig på och sen mördat, näe just det, hon är juh död då

Varför ska gärningsmännen ha vård för en massa pengar när offret om det nu inte är mördat sällan eller aldrig får sån hjälp så h*n blir en hel människa nån gång. Kom igen med argumenten när era egna döttrar är våldtagna och förnedrade, när dom kryper ihop i fosterställning och bara vill dö, när ingen tröst finns att ge. Det sliter, nöter och sargar en hel familj som kämpar för att få sin dotter att återfå livslusten. En våldtäktsman och mördare har jag
inget till övers för.