Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Nordiska trädgårdar, Tips till förstagångsbesökare???
          Heleri
          Inlägg 18-03-2006, 18:05
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 131
          Medlem nr: 1 236

Hej hopp!
          Jag och min väninna åker till mässan nästa lördag, efter att ha försökt i tre år kommer vi äntligen att kunna åka! Är det någon som har bra tips till oss förstagångsbesökare? Brukar t.ex. de öppna föredragen vara något att ha? Alla tips emottages tacksamt! smile.gif

/Helena

--------------------

~~~ Aliquando et insanire iucundum est ~~~

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          adrian
          Inlägg 19-03-2006, 08:33
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 1 463
          Medlem nr: 1 638

CITAT (gunnelö @ 18-03-2006, 18:31)
          Japp, de öppna föredragen är ofta mycket bra och är ofta det som jag har största behållning av. Pricka gärna för i förväg vad ni vill lyssna på. Tiden rusar iväg och man vill ju gärna hinna se allt också!

Handla växter är föstås kul men inte alltid så billigt och så ska man ju frakta hem dem, vilket kan vara bökigt om man inte bor i Stockholm. Jag gynnar hellre lokala plantskolor.

Sen är det ju kul att bara gå runt, insupa atmosfären och titta på årets trender osv.

Det är inte så dumt att göra en lista på det man ev är på jakt efter. I år ska jag  i förväg skriva upp vad nätbokhandlarna har för priser på de böcker jag är intresserad av. Det är ju inte säkert att det är så billigt på mässan.

Hm, inser att ovanstående låter väldigt förnuftigt och praktiskt. Och jag måste nog erkänna att jag inte riktigt lever upp till det utan låter lust och inspiration styra och ett och annat impulsköp blir det väl. Men det är ju också viktigt för det ska ju vara roligt! smile.gif  :)  :)

Gunnel Ö

Tar du med ett glas vatten till mig????
          smile.gif tongue.gif biggrin.gif
          Sista dagen har jag ingen röst kvar, då är jag ett vrak, kanske låter som mikael rickfors eller rod stewart... blink.gif tongue.gif

--------------------

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 13-08-2025, 10:43

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon