Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Näring till hoyor?
          yenny
          Inlägg 20-03-2006, 22:27
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 5 336
          Medlem nr: 5 411

Jag tänkte att det kanske börjar bli dagst att ge näring till sina hoyor... kan man använda vilken som hälst... eller finns det någon speciell näring som de föredrar?

--------------------
          Mvh Jenny Zon 2-3 sthlm

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          LadyG
          Inlägg 21-03-2006, 11:35
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 8 260
          Medlem nr: 6 231

CITAT (Linda_A @ 21-03-2006, 10:23)
          CITAT (yenny @ 20-03-2006, 22:27)
          Jag tänkte att det kanske börjar bli dagst att ge näring till sina hoyor... kan man använda vilken som hälst... eller finns det någon speciell näring som de föredrar?

Vet inte om du har hoyatelegraften? Där har de haft en artikel om närning de senaste gångerna.

De rekommenderar blomstra och att man ska ha det hela tiden men dra ner till hälften under vintern. Kan återkomma med lite mera fakta lite senare, om du vill.

Jag vattnar själv av ren lathet med akvarievatten, vilket funkar bra tycker jag. smile.gif

Jag är också mycket intresserad av hur man gödslar sina hoyor - nu när jag vet att det är hoyor de är biggrin.gif Fram till nu har de fått pyttelite en gång i månaden ungefär, och multifloran verkar ju trivas med det även om de andra inte gör det.

Följer intresserat trådens utveckling! smile.gif

--------------------
          "Start by doing the necessary, then the possible and suddenly you are doing the impossible." - St. Francis of Assisi

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 20-06-2025, 11:37

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon