Jag missade er!
Det var mitt eget fel då jag tappade koll på klockan. Vi kom dit vid 10 snåret. När klockan var kvart i tolv tänkte jag "att nu är det snart dax" men så fastnade vi vid någon monter och jag glömde bort tiden, sen var hon kvart över. Jag hade min knapp på mig men såg ingen av er. Och 4 stycken av 12 000 besökare ( det hade varit så många på fredagen och förväntades ännu fler på lördagen...) är ju inte så lätt att springa på av en slump.
Det var lite för mycket folk för av vara riktigt trivsamt, pga av trängsel kunde man inte sä lätt se vad de olika utställarna erbjöd. Jag hade tänkt köpa lite knölar (gladioler, dahlia liljor mm) men hittade bara de holländska försäljarna. De har jag redan provat och det är inget fel på växterna som jag köpt, det är bara det att man "aldrig" får den färgvariant man trodde man köpt. Och ska jag köpa blandade färger så är Coop här hemma betydligt billigare.
Jag köpte lite fröer och Allox plastnät mot rådjur. Vi måste göra om inhägnaden av kökslanden i år. Nu har jag fårstängsel runt om och tänkte att kanske detta nät blir snyggare. I allafall är det betydligt lättare och kräver mindre dimensioner på stolpar. Jag köpte så det räcker till det ena landet, slår det väl ut byter jag runt det andra nästa år.