Håller med Berith till det mesta. Som amatörodlare blir det lättare att hitta det JAG är intresserad av med lite underrubriker eller olika index.
Jag har ett förslag: Prydnadsväxter (Utomhus som odlas...) ändras till Prydnadsväxter i trädgården och när man klickat på den hittar man t.ex. en underrubrik för endast ROSOR. De som då vill prata rosor gör det där och de som är intresserade kollar där. Sedan kan man fylla på underrubriker efter hand för de som har speciella intressen som även Trumpetblomman m.m. Även en underrubrik för allmänna prydnadsväxtfrågorna ska finnas förståss..
Krukväxter.... när man klickat på den hittar man t.ex. en underrubrik för Pelargoner, en för Hojor o.s.v och en underrubrik med allmänna krukväxtfrågor förståss så man kan prata allt mellan himmel och jord som berör krukväxter i största allmänhet.
Jag som då tycker att nästan allt är av intresse utom vissa saker kan då öppna det jag först är intresserad av.
Bra förslag med ett index för Födelsdag för där har det i Småprat tagit plats med nya inlägg m.m. inte spunnit vidare på den som lade in det först, eller så tycker jag den ska bort helt och man kan lägga grattiset i personliga brevlådan.
Men först och främst gäller diciplin när man svarar eller lägger in ett nytt inlägg att man kollar på rubrikerna först att de inte finns tidigare och spinner vidare där om de finns. Även tydliga textrubriker.
Detta är min åsikt.
--------------------
skriver Inga från Närke i zon 3-4
|