Jag kan tänka mig både fler eller färre avdelningar eller att kanske någon byts ut eller slås ihop med någon annan. MEN - jag tror att det inte är någon idé att försöka forcera dessa processer för att få ett "perfekt" forum direkt. Precis som det tar tid att "bo in sig" om man har flyttat och det tar några månader att acklimatisera sig på ett nytt jobb, så tar det nog ett tag innan saker och ting faller på plats i vårt nya forum. Så min åsikt i nuläget är att behålla det befintliga rubrikerna och låta det gå en tid. Att försöka utvärdera och omorganisera innan den förra omorganisationen hunnit "svalna" gör bara det hela riktigt rörigt.
Ewa's tankar om datakunskap håller jag med om. Det är ganska vanligt att folk som besitter fackkunskap och har praktisk erfarenhet har lämnat nybörjarstadiet så långt bakom sig att de glömt av att det finns. Detta gäller även andra ämnesområden. Ett tips till er som skall skriva eventuella instruktioner om hur man gör med smileys, fonter och taggar - förklara
ALLT, även det som ni ser som självklara saker. Terminologi, tillvägagångssätt.. rubbet!
Hälsningar från katarIna