Tack för alla synpunkterna hittills! Roligt med lite respons.
Det verkar som att de flesta vill att vi ska ha de huvudkategorier vi har och inte dela upp forumet mer och då har vi det så. Visar det sig senare att det behövs fler underavdelningar är det lätt ordnat. Vill man se vad som tidigare är skrivit om tex rosor är det bara att göra en sökning på ros så hittar man alla inlägg i ämnet.
Att ha en egen avdelning för gratulationer tilltalar inte mig alls. Även om det är roligt tycker jag iaf det är en onödig kategori. Gratulationer tycker jag hör hemma i småprat och när någon skickar en gratulation brukar alla svar komma i samma tråd vilket jag tycker är bra. Vill man inte läsa dessa inlägg kan man hoppa över de inläggen. Är det bara jag som tycker så? Vill alla andra ha en egen avdelning för gratulationer så fixar vi det.
Det viktigaste är att det är ett forum där det är roligt att läsa och ställa frågor. Det är inte meningen att det ska vara en massa pekpinnar hur man får och inte får göra. Kommer inlägg i fel avdelning är de enkla att flytta och det är inget som behöver påpekas. Alla lär sig efterhand och ingen ska behöva vara rädd för att ställa frågor. En del är nybörjare på trädgård och en del på datorer och en del är experter på bägga delarna men alla ska vara lika välkomna att delta i forumet.