CITAT (flaxss @ 30-03-2006, 20:07)
CITAT (Whiskuchi @ 29-03-2006, 19:27)
(och i utlandet finns också ohyra - tro inte att det är ohyresfritt bara för att det är ett annat land)
men inte samma klimat om man nu skulle få med så dör dom av klimatändrigen . sen så tar man ju veck om man ser ohyra man låter ju inte dom gå fritt fram .
jag tror inte ddet är nån stor risk att dom hittar fröer man har gömnt i underkläder . domm kollar nog en men man ska väl inte behöva klä av sig naken . sen om du inte vill ha med dom ellöer i underkläderna lägg dom i väskan då . frön är nog ingen större riks att dom hittar . ta en axe bruk eller va dom heter å sen gör hål i botten å trycck in fröer där eller nåt va kreativ .det går alltiddd med fröer . sen i botaniska trädfårda å sånt sä är det inte så bra skött så då kan man lika gärna ta ett skott som får det bättre hhos mig
Utomhus i utlandet = inomhus här. Varmt och gott, mumma för ohyra.
Nej, de lär knappast tvinga dig att klä av dig för att leta efter fröer, men har du tänkt på att de kanske letar efter annat? Och då kan det om man har rejäl otur leda till fullständig kroppsundersökning, tro inte att knarksmugglarna nöjer sig med att lägga drogerna i en axe-burk. Nej, de gömmer det mer noggrannt än så - och då är tullmyndigheterna också mer noga än så. Men det klart, vill du råka ut för en gynekologisk undersökning av en tullare, så gärna för mig.
Don't argue with idiots, they will drag you down to their level and beat you with experience.