CITAT (Monica M zon 4 @ 03-04-2006, 07:33)
Jag gillar lite bus men gillar inte när det går till överdrifter. När vi gifte oss tog sig 4 kompisar in i vårt hus och stökade till. Dom hällde risgryn över allt. Mellan varenda tallrik och porslinspryl i köksskåpen, de bytte plats på alla lp-omslagen och inneromslagen och skivor (jag har 500 lp), de bytte omslag och plats på nästan alla mina böcker (har säkert 1000 böcker) och de hällde risgryn i linneskåpet, garderoberna och i sängen. Jag storgrät när jag insåg att det skulle ta mig flera veckor att reda upp allt. Det tog tid innan jag kom över chocken.
En annan kompis som gifte sig fick sin toastol utbytt mot en liten barntoastol. Dom som gjort bytet var rörmokare så allt fungerade men man kan ju tänka sig minen på brudparet när dom kom in och såg den lilla stolen. Dan efter kom rörmokaren och bytte tillbaka till deras riktiga toastol. Det tyckte jag var lite kul! Inget blev förstört och de ställde allt till rätta igen.
Mina arbetskamrater brukade roa sig med att byta bakgrundsbilder på min dator och det är ju väldigt harmlöst.
Ush, det första var ju inget roligt. Bara elakt.
De borde städat efter sig också
De andra busen var lite roliga, ingen skada skedd heller