|
Hejsan Ingrid Precis hemkommen ifrån götet el närmare Götet,Har varit på Nääs och sovit över.. Ja du hur många sällskap jag har varit med i ,jo england,japan.2 i australien,2 i usa och en del listor där man skickar runt brev i en cirkel på 7-.8 personer,vilket inte har varit lyckat mer än intressant .pga svårigheter att skicka till Sverige på grund av intyg är det kanonsvårt att få tag på någon som vill göra det,nu är det svåraste det någonsin har varit.,alla är väldans hårda med alla intyg och certificate.annars har jag en odlare i australien men som nu är det kanonsvårt.Dessutom är jag med på internetlistor 2 st ang begonior,ska få en från frankrike att skicka men jag önskar alltså hitta någon firma inom Eu som kan ta beställning och skicka hit.men jag vet inte hur jag ska söka,har sökt i England.2 st hittade jag ,en ev kan skicia men hade massa med rutiner.Han var inte så pigg på det.vet inte om det finns någon sv internetlista ang hibiskusar,, Dessa hibiskusar finns bara i Usa,för det är brokbladiga jag söker.Gommer har en coperii den är den som finns i Sverige..Så ge mej flera tips är du snäll Ingrid,Ditt tips med jordblandningen har varit toppen,vattnar var 4-5 dagar funkar perfekt nu,,ha det gott,,as
|