haha ja vissa e för roliga shiva visa mig den statestiken . men är väl såna som dig som gör att folk vantrivs? forum van det är jag , har ju eget forum men där är det iaf hyffs
jag blev medlem igår så har inte hunnit skriva så mycket . ja må vara tönt men är iaf inte otrevlig som vissa andra så jag är en trevlig tönt =)
bara våren kommer hit så lär nog många börja skriva . just nu en j*vla massa snö här o snöar som bara den . och JA jag illa starta en ny tråd ja . varför starta nå nytt i en gammal tråd? är inte trådarna till för att starta något i ? eller finns det bara 1 tråd . tänk att så många är så otrevliga medans andra mycket trevliga väger upp det . så varför inte bara ta bort dom otrevliga så blir det trevligt?
skriver i dom andra trådarna med när jag har en FRÅGA men just nu har jag inga fler o verkar som ni har något emot att jag är i denna tråd ? är det en pakt eller vadå?
skriver var jag vill och är väl en rätt jag har som medlem här? eller är vissa polisr och bestämmer vart man får och ska skriva ?
fattar itne varför vissa är så otrevliga? köp en boxningssäck ist o slå av er på den .
kommer iaf hänga kvar tönt eller itne hatad eller ej ny tråd eller ej är trädgård intresserad men har väl iaf rätt o skriva här AnitaGg ? eller ? får jag inte det ?
varför är jag hatad ? kankse skulle bli lika otrevlig jag med mot alla? NEHE tror itne det , sjunker inte under rännstenen
storm min sambo skrev nå illa förut o vart kickad men vi sitter på samma internet så jag åkte ur med o fick ta den smällen men nu kommer jag in o bemöts på ett mycket otrevligt sätt o det tog bara 43 minuter innan första hoppa på mig . så gillar detta forum mycke hat . mycke bitterhet. men trivs här iaf finns dom som vill svara och är vänliga , skulle nån vara så otrevlig i mitt forum vart det bann direkt och har spärrar för såna ord . men nu handlar det forumet om djur och lite trädgård . så vill jag bygga upp min trädgård via hjälp från trevliga här så gör jag det oavsett dom som bara mår illa och vill vara otreliga
|