Hej!
Har för vana att inte blanda mig in i denna typen av trådar men nu måste jag nog...
Först vill jag säga att jag håller med Ciczi, jag tycker många gånger att det är ett väldigt tryck mot enskilda personer här på forumet och att vissa hugger direkt på formuleringar som folk skriver. Dessa enskilda personer vet jag inget om eller har någon erfarenhet av då jag ej varit speciellt aktiv på forumet eller medlem särskilt länge. Precis som A Blomqvist tycker jag att det är trevligt med småprat i lagom dos och att läsa alla dessa ibland underhållande trådar.
Det jag tycker alla ska tänka på att det är stor skillnad att uttrycka sig i skrift eller tal, vissa gånger kanske det låter väldigt hårt det man skriver men absolut inte är menat så.
Dessutom känns det som att vissa personer är här för att få en beskärd dos uppmärksamhet och känna att de är en i "gänget" lyckas de ej med detta börjar en okontrollerad spam session i alla möjliga trådar.
Sen är ju fördelen med forum att precis som sagts innan att det är ju ingen som tvingar en till att läsa eller skriva eller för den delen känna sig välkommen. Trivs man inte är det ju bara att sluta logga in och söka sig till andra sajter som det finns gott om.
Nä vi ska vara glada för att den här typen teknik finns, så att vi som vill kan fördriva tiden tiden, snacka skit, få råd eller dela med sig av sin kunskap på olika sätt.
Men jag tycker samtidigt att detta tjafsande är lite av demokratins tjusning med forum, det blir alltid debatter och det är bra så länge de inte går till angrepp mot enskilda individer och gör folk illa.
Man bemöter andra som man själv vill bli bemött!
Tack för ordet!
Hälsningar
Sunesetter
--------------------
|