Jag tror oxså på andar, vill inte kalla dem spöken

fast jag vill nog kalla mig en skeptisk sådan(andetroende), tror definitivt inte på seanser och spågummor.
Jag bor själv i ett hus där det händer konstiga saker, jag är mycket skeptisk till saker och försöker alltid få fram en logisk förklaring till saker som händer, men vissa saker finns det ingen vettig förklaring till.
några saker som hänt hemma hos mig; tilläggas kan att jag bor ensam med katten i huset och varje gång det hänt något ligger hon brevid mig o sover;
Barnprat, så tyst att man inte kan höra vad de säger, det låter som om en radio skulle stå på lite tyst i ett annat rum,
dunsar i badkaret, låter som någon ramlat i badkaret
saker som får "fötter" flyttar på sig
katten sitter ibland och råstirrar på något, jag tycker det verkar som om hon sitter och bara tittar in i väggen, men nåt intressant är det eftersom hon stirrar på något för mig osynligt,
div konstiga dunsar o smällar,
det mesta av det som händer sker på nätterna, och som jag skrev så har jag skyllt på katten och tänkt när det händer något på natten att vad f.. håller hon på med nu, men när jag vänder mig om så ligger hon och sover brevid mig i sängen...
krister