Hej igen
Jag förstår inte varför ni tycker det blir jobbigare med fler underavdelningar.
T.ex. kunde det se ut så här
Man klickar på Trädgårdsforum sedan Prydnadsväxter och där under hittar man en undermapp för ROSOR OBS! endast för Rosor.
Sedan kan det vara mycket annat blandat direkt under prydnadsväxterna men de som är intresserade MYCKET av rosor behöver då bara klicka på rosor och inte bläddra på hela sidan och se om några har lagt in ett inlägg där ordet rosor ingår i avdelning Prydnadsväxter eller i småprat. Då blir det verkligen att hoppar hit och dit.
Lika med nästa avdelning:
T.ex. Krukväxter - Undermapp Pelargoner där pratar man bara pelargoner
De som INTE vill prata pelagoner hoppar över denna undermapp och fortsätter kolla på andra frågor och tips m.m. i krukväxter
Småprat ska inte tas bort efter vad jag förstå, där ska ju ventileras allt mellan himmel och jord. Men direktstyrda problem som passar under vissa avdelningar vore väl lättare att hitta om man hade det styrt.
I småprat är det ett himla klickande, öppnande och letande om man inte följer en tråd. Vill man då hitta råd om det man är intresserad av tycker jag det är jobbigt. Lättare att se, läsa och lära om det vore styrt med undermappar i de stora avdelningarna.
Detta är min åsikt, hoppas några mer tycker som jag.
Och så detta med födelsedagar. Såg i småprat att det fanns minst på 3 olika ställen. Tänkt den som DÅ vill läsa sina gratulationer. Den måste öppna på 3 ställen för att de om det gäller Han/Henne istället för att ha då en Avdelning för födelsedagar då kan man bara öppna den och hitta det man letar efter. Men för min personliga del tycker jag man kan använda brevlådan till att gratta eller som en skrev använda PM. Vet inte hur det går till men är nog bra.