Vad kul att ni gillade skylthållarna, jag är lite "pysslig" och det är extra kul att göra sånt som man har nytta av. Ingen skylt har blåst av än (trots orkanen idag) men jag tror den risken finns om man har dom ute i trädgårdslandet.
CITAT (marskattan @ 22-04-2006, 16:41)
Hejsan Gurkan!
Måste oxå instämma i att det är snyggt och ser mkt proffsigt ut. Ska du bara stå på lördagar eller finns det möjlighet att "se" dig andra dagar oxå? För jag är ute efter tomatplantor och tar gärna en sväng om förbi dig och köper lite...
Får man fråga vad du tar för plantorna?
Fredagar på Möllevångstorget i Malmö, och lördagar på Mårtenstorget i Lund är planen. Mer än så går nog inte eftersom jag har ett "vanligt" jobb att sköta till vardags ... nån enstaka söndag möjligen, den 7:e t.ex. på plantloppis i Slottsparken i Malmö.
Priserna varierar från 30 till 45:- för tomaterna, 35-55:- för chilisarna.
Det är alltid svårt med prisättning vad man än säljer men ingen har hittils kommenterat priset eller avstått för att det var dyrt. Odlaiter får såklart rabatt eller ännu hellre extra plantor på köpet.
Det går också bra att komma förbi och hämta plantor hemma hos mig, Billeberga, Svalövs kommun. PM'a en mailadress så ska du få en lista över sortimentet. Allt finns inte tillgängligt hela tiden men det mesta.
Tesa : Kul om jag kan inspirera dig. Vad har du i sortimentet ?