Tycker inte om "hoppiga" program. Trekvart är lagom längd, givetvis då utan propagandaavbrott från kommersiella sponsorer.
Som en del kanske förstått så odlar jag kanske mer med magen än med ögonen, och vill gärna ha mer fokus på grönsaker, äpplen, potatis etc
Visst vill jag gärna ha en vacker trädgård, och visst är potatisblom fina, men just trädgårdsarkitektur intresserar mig inte så mycket. Iaf inte nu. Kanske om jag får helt egen trädgård och slipper dela föräldrars och släktingars så

(bor i läg. men spenderar oftast helgerna på landet "hemmavid")
Just vad gäller motorsågar så tycker jag att de blivit för vanliga...för folk flest duger en gammeldags såg minst lika bra. Visst, ska man ha ner rejäla träd så...eller ska ha ner många dussin för ved, men för färre/mindre träd är handsåg snabbare än att ta fram motorsågen, och mycket trevligare.
Samma gäller gräsklippare. Åkgräsklippare är JÄTTEBRA för den som har enorm trädgård eller har ledvärk, men det är ju pinsamt när folk med liten trädgård ska brumma runt med 15hk när det hade varit tystare, billigare, hälsosammare och bättre för gräsmattan om de knuffat för hand