Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Grumligt vatten i ny damm
          noakssa
          Inlägg 07-07-2003, 07:41
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 1
          Medlem nr: 1 854

Hej

Vi har grävt ner i en formpressad damm och installerat en pump. Under själva arbetet samt planteringen av växter så kom det ner lite jord i dammen, och vatten växtjorden grumlar också vattnet lite. Kommer vattnet bli klarare om några dagar eller måste jag rengöra dammen på något sätt?

/Annika

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          elisabeth
          Inlägg 28-07-2003, 11:20
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 5
          Medlem nr: 480

Hej!
          Nu har jag varit ute på "Sera`s,"som företaget heter(tyskland)hemsida, och frågat om det här klarningsmedlet till dammen.
          Innehållet ville den här mannen inte avslöja,ty det var en företagshemlighet......! Han kunde dock säga att medlet var ett Oorganiskt
          Icke giftigt koagulationsmedel. Det fungerar ju så, att alla föroreningar i dammen klumpar ihop sig,för att sedan kunna avlägsnas med håv eller annat redskap. laugh.gif Jag vet ej om detta är ett gott svar nog, men tydligen kan man ej få något mer innehållsförteckningsrikt svar än så här,så det är väl bara att nöja sig med det då!! rolleyes.gif / M V H elisabeth-Hälsingland

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 03-08-2025, 10:45

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon