Medlem
Antal inlägg: 4 829
Medlem nr: 7 440
Tänkte ta mig till plantagen imorgon för första gången.
vad säger ni som varit där, är det som andra ställen när det gäller priser sortiment mm ser ju jätte stort ut på nätet...
nån som har nåt roligt förslag därifrån till tomten???
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"
Medlem
Antal inlägg: 66
Medlem nr: 2 561
Jag tycker också att Plantagen är tråkiga. De tillför ingenting och har överlag dålig kvalité på växterna. Anledningen till att Bergianska är lite bättre är nog för att den ligger vid Bergianska och har legat där långt innan plantagen köpte upp den. Och därav har de mer krävande kunder än de nyöppnade. Och om ni åker till Platagen Bergianska så tycker jag att ni skall åka till Brunnsvikens handelsträdgård (Växtmästaren) ligger längs med Bergshamraleden 1 km därifrån. Den är oerhört mycket trevligare. Annars är väl Zetas i kungenskurva det bästa stället i Stockholm om man vill ha bra sortiment och kvalité och dessutom ska kunna få hjälp och råd också. Så mitt råd är att undvika Platagen så att vi inte till sist måste nöja oss med deras utbud och okunninga personal pga att de bra konkurreras ut.