Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Fula änglatrumpetsticklingar från Odla.nu, Blev besviken....
          MayaS
          Inlägg 10-05-2006, 12:18
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 46
          Medlem nr: 4 268

Hej!
          I år nappade jag på erbjudandet från odla.nu att köpa 3 sticklingar för 149:-, har nappat på det erbjudandet i flera år i rad men aldrig lyckats att få dem att överleva min misshandel tongue.gif

Har föregående år fått fina sticklingar men inte denna gången... blev väldigt besviken faktiskt sad.gif

Den ena sticklingen är iofs kraftig men ser "beskärd" ut

Den andra saknar toppen och har i stort sett bara ett litet sidoskott precis under det ställe där toppen kapats/brutits av...

Den tredje har grenat sig långt ner och den ena grenen ser hel o fin ut och den andra saknar toppen men har ett sidoskott.

Jag har planterat om dem till större krukor Och betalt räkningen men frågan är om dessa stackare någonsin kommer bli till fina plantor.... unsure.gif

Ska försöka lista ut hur man startar ett album så ska jag lägga in bilder på dem sen, skulle uppskatta om ni ville ge mig er åsikt om dessa sticklingar... kanske jag överreagerar?... huh.gif

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Bitta98
          Inlägg 10-05-2006, 13:18
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 231
          Medlem nr: 5 036

Håller med om att det var ena sorliga änglar. Fast ängel nummer ett ser faktiskt ganska okey ut. Du får låta dem växa till sig lite och sen ta bort skott och grenar så du får en hyfsad form på dem.

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 21-09-2025, 21:29

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon