Jag behöver också gå ned i vikt och har sedan två månader använt mig av Herbalife. En metod som passar mig utmärkt.
Jag äter en shake blandad av minimjölk och t.ex. nyponsoppa + proteinpulver med smak av vanilj på morgonen. Alldeles utmärkt då jag har svårt att äta på morgonen.
Mitt på dagen äter jag en "brakmåltid" med precis vad jag är sugen på.
På kvällen blir det minimjölk + proteinpulver smaksatt med capuchini.
Är jag sugen mellan målen tar jag en frukt.
Jag har hållit på i 2 månader och minskat drygt 2 kg per månad vilket är bra, för meningen med metoden är att det ska gå långsamt så kroppen hinner vänja sig med den nya vikten och inte gå upp allt och lite till när målvikten är nådd. Jag behöver inte hålla på och räkna points, kalorier eller vad det nu är man gör i andra bantningsmetoder. Dessutom ingår 2 sorters vitamin-mineral-ört-tabletter som gör att kroppen renas från slaggprodukter och man blir riktigt piggelin.
Ja, fördelarna är många, särskilt för mig som absolut inte klarar av att banta. Enda nackdelen är att det är dyrt, men man spar ju in matpengar för 2 måltider.
Ett stort plus är att allt mitt stora sötsug försvann från dag ett. Mysko!
Oj vad lång det blev, men jag är så himla nöjd att jag ville berätta att det är lätt som en plätt att tappa kilon med Herbalife.